....

jaa, just nu känns det som att allting bara vänder sig mot mig och jag orkar ingenting. Jag är bara för less på allt.  Jag vet inte vad jag känner om nånting längre. Och jag har ingen lust att göra nåt.
 Känner mig hemskt tråkig och på dåligt humör, vilket gör mig en aning deppig. Och det gör då att jag inte orkar med skolan och resten av mitt liv.. Sjukt jobbigt!
 Imorgon går jag till 5. Och det är inte spec lockande faktiskt.
Inte heller att Produkt helvetet ska vara klart om precis en vecka. Barbro säger till mig att jag är så duktig och ligger bra till, JAG HAR SKRIVIT EN SIDA :o! Men det är ju bra att hon tror iaf.. Och förlåt att jag klagar så himla mycket, men vad ska jag annars ha bloggen till? Jag menar, man behöver ju inte läsa om man inte är intresserad så.
 
men nu ska jag lägga mig ner, känna alla ställen som smärtar och försöka sova. hejdå

Kommentarer
Postat av: kajsao

älskardig

2008-01-25 @ 00:55:03
URL: http://annakajsalovisa.blogg.se
Postat av: rebecca

i love you to

2008-01-31 @ 11:35:26
URL: http://destination.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0