joo

nu känns det som att man måste ta tag i sitt liv och börja TRÄNA ordentligt.
 Förstår om ni inte känneer igen mig på stan om ni ser mig. Kan ju säga att hälften av mina jeans ligger och samlar damm i garderoben för att det är liiiite svårt att få igen dom................ Fan va less!
Men nu ska eller måste jag göra nåt åt det, innan jag blir sådär så jag inte kommer upp ur sängen, och måste ha en traktor som lyfter mig. HAHAH, de var kanske lite överdrivet. Men man vet ju aldrig :O:O!!
Kan ju iaf skylla på p-pillerna (A) inte för att jag tror de är de, mer att Tom kan äta typ hela världen och inte gå upp ett gram. Lite jobbigt alltså.

Neeeej, nu måste jag gå och lägga mig och läsa på domdär jävla huvudstäderna till omprovet imorn:/ men seriöst vem vet och vem fan VILL veta vad Förenade Arabemiraten har för huvudstad ? inte jag iaf :O och inte fan skulle jag åka dit på semester heller.  om ni ville veta så är Dubai huvudstaden. hahahha hejdå

och så måste jag bara klaga lite på att, för de suger verkligen med allt nu. Och ett stooort PLUS är att min magkatarr är back HJÄRTA HJÄRTA<3 :'(

Kommentarer
Postat av: kajsa

babyyyyyy. du är finast i världen och jag kan inte leva utan dig. när du har ont har jag ont. love you

2007-12-06 @ 16:09:32
URL: http://annakajsalovisa.blogg.se
Postat av: Louise

Älskling! :O Saknar dig gummsi(L)

(Hehe... tänkte "stackarn, ja vem vill åka dit?"när jag läste om huvudstäderna, men ska faktiskt mellanlanda i Dubai påväg till Thailand ;P haha ironi..)

2007-12-13 @ 22:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0