iskallt!

Idag var det typ 12456 minus grader ute, jag höll på att frysa ihjäl när jag gick från och till bussen. HUVVA :( Men jag fick en ny jacka av mamma idag :D:D:D och en mössa, så nu ska jag inte frysa nåmer :) yee!

På idrotten hade vi fångarna på hälsans hus (?) och min grupp vann :D så jälva bäst! Sen efter skolan var jag och Tom och fikade på sub. Och nu är jag trött som en mussla och vill bara gå och sova.. Men nu ska jag och älsklingpälsklingen gå och duscha, very najs!

Kul att jag typ får ont i magen för att jag saknar mina älsklings Rebeccor varje dag i skolan. Det är så hemskt utan er två flickor.. :(

sötbild, haha<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

HAHAHAHAHHAHAHAH!!!!

jag saknar :(

2007-11-05 @ 20:04:46
URL: http://destination.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0