johorru,

Nu äre skola IGEN, fan va det kan ta sig :O:O!!! jag bara haaaaaaatar skolan just nu asså :S eller typ alltid men..

helgen har varit rätt blandad. Fredag misslyckad, orkar inte berätta. Lördag lyckad, myspys med älsklingen :) massa tända ljus och gomiddag osv <3
 Söndag var OKEJ, men endast okej. Jobbade i helgen. det var de mest jobbiga och äckliga. MEN jag får ju pengar så..
Nu måstee jag verkligen plugga matte, ligger nåååågra veckor efter, men det är för att vi har en vikarie som verkligen suger snopp! huvva.. NU måste jag börja ! :O hejdå

Kommentarer
Postat av: kajsa

you make my day baby :)

2007-11-26 @ 18:35:42
URL: http://annakajsalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0