Torsdag idag!

Torsdagen var slö som vanligt. väääldigt skönt! Tre lektioner. Men efter jul blir de hemskt, att gå till 5.. Aja, sen när jag kom hem gjorde jag ingenting typ i flera timmar (som vanligt). Senare på kvällen började jag och mamma skrapa källar trappen för att sätta nytt golv och måla osv. SJUKT JOBBIGT! Nu har vi hållt på i typ 2 timmar kanske. med endast sex trappsteg. Bara fem kvar, de tar sån jälva tid. Och skitig bilr man vill jag lova.

Hur som helst så ska jag hoppa i säng vid 9 hade jag tänkt, får se hur det blir med den saken.. Och en sak som blir jävligt najs är att vi är lediga på måndag och har typ en lektion på torsdag, och sen på torsdag kväll så far vi. Så då är jag är ledig på fredan. Sköööööööööööönt<3                            

  JAG VILL HA REBECCA I MIN KLASS, KOOOM! jag klarar mig inte utan dig.. :(

Kommentarer
Postat av: rebecca

JAG VILL GÅ MED DIG!!!!!!!!!!!!

2007-11-08 @ 19:52:31
URL: http://destination.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0