trött onsdag ;o

Idag när klockan ringde kändes det som att jag hade sovit max en timme.. Har inte varit såhär trött sen 9an typ, när man gick med pyjamas till skolan, Haha! Men ja.. iallafall, dagen gick sjukt trögt fast turism provet gick fan bra, även fast vi har haft EN dag på oss att plugga, vg- :) nöjd.

Sen for jag och min familj till storheden, köpte inget eftersom jag vill spara mina pengar till Stockholm :) Nu är Tom här, och han skulle cykla hit, meen han fick inte upp låset ( har försökte elda upp det) så han sprang hit, omg! haha. Nee, nu ska jag gå och mysa med han en stund för idag ska jag gå och lägga mig tidigt. Säger jag iaf (A)

Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

nian

2007-11-07 @ 20:47:34
URL: http://destination.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0