Måndag

Varit hemma från skolan idag.. tyvärr. Men det känns ändå bättre att hinna bli frisk till vi far till Stockholm än att gå omkring och vara småsjuk hela tiden.
Jaa, min dag då. Jag har legat framför tvn och tittat på Sex and the City från säsong 1 typ halva dagen. Sen har jag sovit, ätit, duschat och sånt roligt man gör när man är sjuk!
Lyssnat på lite underbar musik och tittat på Youtube från Ullevi i sommras.. Så underbart fantastiskt! Kollade på lite gamla live videos oxå! Han är och har alltid varit bäst!
Hur som helst så gör jag allt för att bli frisk. Dricker massor med vatten, vilar och trycker i mig vitaminer. Ingen feber idag iallafall!

hejdå!

 

Kommentarer
Postat av: gabriella

wiiiiiiie!!!!

2008-12-01 @ 19:49:11
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0