Tisdag

Idag gick jag och kollade hur det gick på Camillas prov i småföretagande. Och jag fick VG!!! det trodde jag seriöst verkligen inte :) Så det var ju kul!
Så ingen mer småföretagande innan jul för mig alltså. Imorgon har jag två lektioner, och jag har skrivit klart både bokrecensionen och filmanalysen så jag ska vara duktig och lämna in dom till Linda imorgon. Sen har vi samhälls, där gör vi typ ingenting..
Och sen Torsdag är vi mest troligt ledig och Fredag ledig!! skööönt.
Hur som helst så var det storm idag.. man kunde inte gå framåt typ. Och jag gick till skolan, det var ju kul! eller inte.. Nu ska jag fortsätta lyssna på min kung och vila skallen från plugg.
puss


Kommentarer
Postat av: natta

åh va kul grattis till ditt vg

2008-12-23 @ 04:29:25
URL: http://natalies.se
Postat av: Jessika

God jul <3

2008-12-24 @ 13:52:00
URL: http://jessipezzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0