Fredag

Min dag började med att jag och Tom tänkte fara och träna ( jag var ledig och han började 12). Men han orkade inte och ville fortsätta sova, så förvånande.. Jag som är morgonpigg kunde ju såklart inte somna om, så jag gick och åt frukost och duschade.
Sen for vi in till stan. Tom gick till skolan och jag gick och mötte Kajsa, som jag inte träffat sen hon flyttade till Kalix. Vi gick på stan i nån timme och pratade medans hon letade en ny jacka.
Sen kom Gab och gick med oss en stund. 
Efter det for jag vi ( jag och Gab) hem till henne och gjorde mat. HAHHA!!! Det var så jävla kul, en katt hade tagit sig in i deras hus och låg och sov i hennes mamma och pappas säng. Det går inte att beskriva hennes min när jag frågade om dom hade en katt. Hon flög bak typ en meter och skrek "VA?!?! ÄR DET EN KATT DÄR INNE??" hahahahah, sen jagade Robert ut den.

Nu sitter Tom och Mattias och spelar gitarr och jag sitter här. Blir väl att se idol skulle jag tro! ha det bra, puss!

 
Bara därför måste jag lägga upp dom här gamla bilderna på dom små sötisarna! hahahah


Kommentarer
Postat av: gabi

hahahhahhha åh jag dör :D

2008-11-22 @ 00:30:20
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0