Lördag och Söndag

Jag orkade inte skriva igår, så jag gör det nu istället!

Lördag
Jobbade 11-13, Gab oxå! Det gick bra, Sen skyndade jag mig hem för att hinna byta om och så, för vi skulle till coop och äta innan hockeyn. När vi kom dit så var matchen flyttat till 19.00 iställer för 16.00!!!! Så vi åt och sen for vi hem en stund och väntade.. Hur som helst, blev det 3-3, dom spelade mot Brynäs. Trött och less efter allt väntande och tajta jeans som sakta men säkert dödade mig så for vi förbi hemmakväll och hyrde några filmer. Såg en av dom Brudens bästa man, när vi kom hem. Efter det var jag hur trött som helst, så då var det bara att hoppa i säng.

Söndag
Idag vart en såndär typisk Söndag, äta frukost... slöa slöa slöa... Se på film, Hancock.... slöa slöa slöa.... hjälpte mamma att byta gardier osv. Och nu sitter jag här och väntar på en tidig god middag. LASAGNE!
 Imorn är det min jobbiga måndag som gäller,. Får se om jag överlever dagen. Hej!


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0