Lördag

Idag känner jag mig väldigt förkyld, kan knappt svälja och min näsa är typ ur funktion!
Hur som helst, jag och Tom satt och kollade på Svampbob fyrkant, det är typ svampbob maraton på Nickelodeon. hahahaha! vi åt chokladbollar och drack cola. Har hållt mig helt från gosaker i två veckor, så det förtjänade jag :D
Har nyss duschat och funderar vad jag ska klä på mig. Ska på Hockey med mormor och moster senare! Sen ska jag äta middag hos moster.

Jag satt och kollade igenom gamla bilder på datan, och hittade bilder på Merry från när vi var i Fjällen. Hon har damp för att hon hatar sitt lilla täcke! Och gör allt för att få av det! HaAHAhahahH!!

     


 

Men visst är hon söt ändå? :)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

aaaaaaw

2008-11-29 @ 16:12:20
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0