Måndag

STORM ute, hela natten och hela idag! Hade svårt att sova och mådde inte allt för bra då jag vaknade. Trött, hungrig och illamående. Aja, bara att tvinga iväg sig till skolan, går ju somsagt till 5 och har bild. Och det känns väldigt jobbigt att missa..
Fick reda på hur det gick på läxförhöret i Praktisk marknadsföring B, jag fick 21 av 21 MVG!! Duktig jag är ibland :)
Sen på bilden glaserade (?) vi våra saker vi gjort i lera (jag gjorde en skål) och ritade med vita pennor på svart papper. Det gick segt, men fick ändå gå lite tidigare!
Sen for jag ut till stallet, red Virre. Han var pigg och lite busig i början, men sen återgick han till sitt vanliga jag. haha!
  Nu sitter jag bara här och känner hur skönt det ska bli med sovmorgon imorn. Jag behöver det somfan!


  
Min skål. Och Virre med sin snygga frilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0