Onsdag

Idag har jag och Tom varit tillsammans i hela 1 år och 10 månader. det är läskigt att tiden går så himlans fort. Men det har varit bland den bästa tiden i mitt liv!


bilden är tagen av Kajsa, sommaren 07


Iallafall, när jag kom hem från skolan gjorde jag en SUPER god smoothie och sen somnade jag på soffan. Hahah, Nu ligger Tom och läser en bok, och jag sitter här. Borde kanske göra bort lite läxor, men det känns sååå jävla jobbigt. Något positivt är att det är Greys idag, och att jag bara går i skolan imorn och är ledig på Fredag. Nu ska jag gå och pussa min pussis! hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud, nu skämms jag att jag inte kom ihåg det idag. jag som brukar komma ihåg. GRATTIS IAF !!!! <3

2008-11-19 @ 22:31:04
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0