Onsdag

När jag vaknade imorse mådde jag inte allt för bra. Tänkte inte gå till skolan men eftersom vi hade redovisning i Samhälls så tvingade jag mig själv. Plus att vi har prov i Småföretagande nästa vecka. Och jag fattar NOLL, så kände att det var en bra ide att gå på den lektionen..
När jag kom hem skottade jag snö ( pappa och mamma blev mycket glada!) och sen diskade jag bort i köket, tömde diskmaskinen osv.
Nu är jag med Tom, eller han ligger och spelar på mobilen.

Jag har haft ont på ett konstigt sätt i bröstet hela dagen.. Och jag bilr självklart väldigt orolig. Kan vara från då jag tränade, hade dock redan innan jag tränade. Men jag hoppas på något sånt iaf.. Mamma tyckte iaf att jag skulle vila från att träna på ett tag och se om det blir bättre, så ska nog göra så.

Aja, nu känner jag att jag måste på tooooa! Och ikväll äre Grey's!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0