Tisdag

Började 13.15 idag, pga att vi har halvklass i NKn. Så jag sov till kanske 9.. kämpade för att somna om, men det gick inte alls. Så då steg jag upp och gjorde lite frukost och såg på Top model.
Sen tog jag en promenad in till stan, var lite tidig så jag gick förbi willys och köpte en macka och sen gick jag till mammas jobb och åt lunch.
Var i skolan i kanske 40 minuter. Skulle bara göra klart en uppgift och sen fick vi gå.
Väntade på Gab en stund och sen for vi och tränade!
Kom hem, åt middag. Och nu har jag slagit in lite julklappar. Snart äre Desperate Housewives!! Underbart!


Hahahah, jag hade lite tråkigt imorse, så det blev endel mindre fina bildeR!

    
    
 

Kommentarer
Postat av: gabriella

hah du är så fin kära du <3

2008-11-25 @ 21:49:08
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0