Torsdag

Sitter här med sprängande huvudvärk och mår väl sådär...
Är ledig imorgon, så det är ju alltid något. Ska (enligt mina planer) hinna och träna nångång under dagen. Får se hur det blir med den biten!
Jag saknar Louise och längtar till jag får träffa henne. Men det är ju inte allt för länge kvar. <3

Fick veta att jag hade Vg på Hans-åkes prov idag. Fast det råkade Bengt säga i Tisdags när jag hade utvecklings samtal. Fick även veta att jag ligger på vg/mvg i dom allra flesta ämnena. Och att han är stolt över mig, kändes toppen great!!!

Nu ska jag lägga mig i sängen en stund och vänta på att maten blir klar, min mage skriker efter mat..

Kommentarer
Postat av: rebeccao

och jag saknar dig!

2008-11-20 @ 18:33:51
URL: http://destination.blogg.se/
Postat av: Louise

Och jag saknar Dig!!<3 Se till å skynda dig hit!!

2008-11-20 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0