2009

hej. jag har inte varit speciellt aktiv på senaste tiden. Men jag tänkte att jag kan ju ändra på det nu när det är nytt år och hela köret.
Så här är jag!
Hur som helst, idag steg jag upp klockan 7 för att jobba på mammas jobb, vi skulle inventera. Det tog kanske 6 timmar, och jag tjänade 300kr :)
När vi kom hem somnade jag, och nu kommer jag inte kunna somna kväll..

På nyårsafton var jag bara hemma med Tom (hade feber och mådde skit) Men det var mysigt i all fall. Vi gjorde middag och sen kom Jesper hem och då spelade vi spel. Vid halv 12 gick vi iväg till Tom för att skjuta raketer och skåla med hans familj. Vi blev kvar där till 1 tiden. Sen såg vi Sex and the City. Jag somnade inte förrän 5..

Och jag hoppas verkligen att 2009 blir ett bättre år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0