Fredag

(orkade inte skriva igår, så får bli nu!)

Dagen började med en sovmorgon, väääldigt skönt. Hade en lektion bara. Sen gick jag, Karro och Jessica på stan och väntade på att Chiara (en jättesöt tjej från Italien som bor hos Karro i Överkalix) skulle komma med bussen. Medans vi väntade hittade jag ett linne på gina, som jag köpte.
Sen när hon kom så gick vi och fikade på T.A. Chiara åt sin första semla, och hon gillade det! :)
Efter det tog vi bussen hem till Karro och satt där och tog det lugnt + bytte om. Och sen tillbaka till stan igen, åt på Max och kilade sedan iväg mot bowlingen. Jag vann med 100 poäng från tvåan ;) Heja mig säger jag bara!
Sen åkte vi med Per (?) till Porsön på nån fest som var där, och Jossi följde oxå.
Vid 11 tog jag, Karro och Chiara sista bussen hem, och det klev på ca 30 studenter från olika länder, Tyskland, Australien osv. Som var helt galna. haha!
Kvällen vart lyckad, och vi hade jättekul! (fick även träna på min engelska, som inte är den bästa) haha!!

Har ännu inte lyckats hur man får in bilderna från mobilen.. Så inga bilder från kvällen :(


Kommentarer
Postat av: gabriella

vilken rolig kväll du verkar ha haft! :D

2009-01-25 @ 12:36:31
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0