Fredag

Helt totalt onödigt att släpa sig till skolan idag. Hade ca 5 minuters lektion och sedan fick vi gå.
Gick en stund på stan, hittade en massa fint. Jobbigt när man är fattig som Aladin.. Har just ätit en god middag och sitter nu med stängd dörr för att mamma och pappa med besök äter surstömming. Tyvärr känner jag att stanken klämmer sig in hit... Jag dör.. Måste öppna fönstret
Imorgon blir det jobb. Inte allt för roligt, men Gabi skulle oxå jobba. Så blev lite mer positiv iaf! Sen blir det förhoppningsvis hockeeyyy med Karro!
Snart är det let's dance, det ska vi titta på och sen ska jag övertala Tom att sova här. Var så längesen. OCH jag ska testa lägga in bilder på mammas dator från min mobil och se om det funkar där. Så jävla less, vill ju kunna ladda upp lite nya bilder!


Kommentarer
Postat av: gabriella

Mamma och pappa är på lets dance ikv

2009-01-30 @ 20:07:50
URL: http://gabruella.blogg.se/
Postat av: gabriella

HAHA ja :D så nöjd jag är! ;D

2009-01-31 @ 18:55:35
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0