Fredag

Skönt det har varit att vara ledig idag. Har inte gjort mycket alls, städat övervåningen och provat mina nya kläder! (förra inlägg)
Ikväll kommer Katrin och Stefan hit och äter. Det blir trevligt skulle jag tro. Sen är det ju Let's dance, som jag ska se! Tom kommer snart hit och då ska han prova kläderna som han beställde, två tröjor :)
Imorgon ska vi fira våran 2års dag, vi ska ut och äta och sen på bio. Det blir nog jättemysigt! Har köpt en skjorta åt honom som han ska få oxå.
Jag har inte mycket att göra för tillfället, så sitter och tittar på gamla bilder och olika sidor och bloggar. Ska väl återgå till det nu!


Kommentarer
Postat av: Tom

haha skrev du va du skulle ge mig bara för att du visste att ja aldrig läser? (: de va väl tur att ja inte såg din överraskning

2009-01-19 @ 21:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0