Lördag

Idag for jag, Karro och Chiara och kollade på Hockey! Karros pojkvän spelar i J20, så vi först kollade vi på den. Den började 11.30, dom spelade mot Brynäs, och vann med 2-0! Efter matchen gick vi och åt lunch på Max (fy fy, jag vet! Två dagar i rad. Inte bra.)
Och sen spelade ju Luleå mot Södertälje. Dom vann med 5-0!!!!! Så jälva underbart bra! Man blir på så bra humör när man varit på en bra hockey match.
Nu sitter jag här och är helt slut. Har inte varit hemma en sekund den här helgen känns det som. Men vi har haft jätteroligt. Efter matchen for Karro hem till Överkalix för att titta på deras nya hundvalp som dom köpte i Torsdags. :) Och jag ska bara ta det lungt och äta choklad ikväll, skönt som tusan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0