Lördag

Idag var det jobb som stog på schemat! Jag och Gabi började klockan 10. Och vi var dessutom tidiga, tog inte en enda paus eller något under hela tiden. Och jag trodde vi skulle tuppa av efter ett tag. Hur som helst så jobbade vi till halv 3 ungefär. Och då var det snabbt hem, springa genom duschen och äta  lite mat. För klockan 4 började hockeyn! Lule vs Brynäs. Och sjääälvklart vann Luleå! Med 5-0 dessutom! hihi.
När jag kom hem åt vi tacos och underbara choklad/banan kladdmuffins som mamma bakat! Nu är jag helt slut efter denna långa dag.. Blir att lyssna på bossen, kanske se en film och sen sova.
Är ledig imorgon. Men måste plugga som ett sär. Huvva.. Fast det var tänkt att jag och Jesper skulle hinna fara och åka lite skridskor oxå! :)

 
Härliga underbara sommar, eller hur? fotografen är såklart Kajsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0