Lördag

Idag tog jag och Tom en prommis in till stan och Hemmakväll för att hyra film! Det blev PingPong kingen, Love guru och Into the wild. Vi har sett den första nu, och den var väl okej. Lite konstig?
Sen gick vi även till Willys och köpte onödigt godis.. Aja, det är ju ändå lördag! Men jag är helt proppmätt av det nu. KUL!
Ikväll ska vi väl se nån av dom två som är kvar eller kanske båda? Det blir bra.
Nåja, har fortfarande inte lyckats få in några bilder.. Vad gör jag för feeel? Jag blir tokig, vill ju ladda upp lite nya bilder. Och hur svårt kan det vara?
Haha, nu ska jag göra ett till försök. höres!

 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

vilket sött par!

2009-01-11 @ 17:23:47
URL: http://bluediva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0