Måndag

Idag har jag och Tom varit tillsammans i 2 år. Det är en rätt lång tid det. När man tänker tillbaka så märker man att man mognat enormt sedan dess. Gick i nian och kände sig så stor. Haha..
Idag hade vi sovmorgon från bengts lektion. Så började inte förrän 11.10. Hade två lektioner, sen for jag hem och somnade i nån timme.Åt middag, for till stallet. Red Ayla idag, och det gick bra! Skitväder men ändå.
Träffade Tom en snabbis innan stallet och fick en puss.
Nu har jag börjat återfå min värme i kroppen efter en stor kopp te.
Ska bli grymt skönt att sova sen, men ska dock upp tidigare för att fara till doktorn imorgon.. Har egentligen sovmorgon.


Kommentarer
Postat av: ida

grattis! :)

2009-01-20 @ 16:35:49
URL: http://idaloevgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0