Onsdag

Jag vill inteeeeeeeeeeeeeeee till skolan imorn :( Det känns fruktansvärt hemskt jobbigt.. Men tur att det bara är två dagar iaf.
Sen helg igen. Även fast man inte gör speciellt mycket på lovet så är det så sjukt skönt. Man uppskattar det inte som man borde, eller i alla fall inte jag. Som när man ska upp första skoldagen efter lovet och klockan ringer, jag tror aldrig någonsin jag önskar så mycket att få ligga kvar. Och sen när man väl är ledig så vaknar man tidigt.. Och allt man tänker att "det kan jag göra på lovet" skjuter man upp för att det känns som man har hur mycke tid som helst. Aja, blir väl lite skönt att få återgå till sin vardag (om man bortser från allt skolarbete som sakta försöker döda en).

Hur som helst var jag på stan med Josse idag. Hittade ingenting, men J köpte ett hårspray. Sen följde jag henne till ungdomsmottagningen och sen for vi hem. Har återigen försökt få in bilderna från mobilen men misslyckas..
Ska väl försöka lägga mig i tid ikväll så att man orkar öppna ögonen imorgon.. Ha det bra! puss


Jag smittade Tom med min förkylning, så han ligger
 hemma och har feber helt död, stackars babi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0