Söndag

Idag när jag just hade vaknat och såg fram emot en lugn dag så ringde Elisabeth och frågade om jag kunde komma och jobba. Så jag och Gab for vid 11 tiden. Kom hem strax efter 4.. Och var helt slut och vrålhungrig. Hade bara ätit en macka och en apelsin på morgonen. Men som tur var gjorde pappa palt, och nu är jag helt proppmätt istället!
Var på stan igår. Två tröjor, en lång kofta och en kjol fick följa med mig hem, jag är nöjd. Sen beställde jag lite allt möjligt från ellos för nån dag sen. Så snart kommer väl det oxå :)
Tom har haft fotbollscup hela dagen, och om jag förstod det rätt hade dom vunnit. Han kanske kommer hit ikväll, annars blir det att lägga sig tidigt. Tröttttttt..

underbar bild från medelhavskryssningen i somras.


Just det, funderar på en ny mobil, kasnke byta till Samsung ett tag? Gillade min gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0