Tisdag


Alltså.. har försökt koppla in telefonen i datan, men det funkar inte !!!! Hur jag än gör.. Har testat sätta i skivan som följde med men det händer ingenting. Gud vad less.. tänke få se hur bilderna blir, men icket!
Aja.. mer än det så har jag pluggat, skrivit klart en jävla Nk grej som ska vara klart på fredag. Sen har jag städat och legat och bläddrat i Halens, Ellos och HM som har kommit.
Jag längtar tills det blir middag, har inte ätit sen frukost. Har ont i magen och mår illa för att jag är så hungrig. Inte bra..

Imorgon ska jag gå på stan med Josse :) Det blir kul, längesen vi hittade på nåt. Saknar det!


Kommentarer
Postat av: josefinfinfifn

hahha, bilden! :D

2009-01-08 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0