Torsdag

Eller ska jag säga Fredag? Japp, för mig är det helg nu. Har avslutat Nk kursen så är ledig imorn. Skönare än skönast!!!
Idag var våran längsta dag. Men ändå inte så jättejätte jobbig. På näthandeln har vi börjat med våra nätbutiker, och det är riktigt roligt! Sen hade vi idrott och spelade innebandy, vilket oxå är roligt. Så helt okej dag ändå.
Nu sitter jag har i min mysigt morgonrock som jag fick i julklapp och tar det luungt. Kom hem från hockeyn för en liten stund sen. Tyvärr förlorade Luleå i sista minuten :( bajsbajsbajs... Och jag tyckte så synd om Linus Omark, började nästan gråta. hahah,.. sån är jag.

Nåja, nu ska jag nog gå och tvätta bort sminket. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0