Torsdag

skönt att veckan snart är slut! Och en skön helg väntar framför en.

Idag har jag stigit upp sådär onödigt tidigt för att gå till skolan. Hatar att börja 8.15... Man blir typ bortskämd av sovmorgon...
Aja, iallafall, tog en tidigare buss för att slippa pressas ihjäl på väg mot stan. Men det verkade som att andra hade den tanken oxå, eller så är alla väldigt tidiga. Det stog typ 6 stycken och väntade på bussen + att den redan var smockad. Så det hade ju inte spelat någon roll om jag tagit en senare egentligen!
Nåja.. dagen segade på och vi hade näthandel, fixade med nätbutiken tills ögonen fastnade typ. Sen lunch, idrott- vi hade boxning. Och sist svenska, då vi skulle skriva våra korta berättelser/noveller. Jag hade verkligen ingen fantasi, men slängde ihop nåt på "olyckligt kär punkten". Linda lär väl få sig ett gott skratt iaf!
Men något jag blev nöjd med här om dagen var mitt 2-minuters tal på engelskan. Pratade om.. jaa gissa, Bossen! Heheeeee. Nä, men engelska är inte min starka sida. Så jag vart nöjd.
Nu ska jag försöka röja lite i mitt rum. Börjar se lite väl stökigt ut!  hadetbra!


Denna otroligt sexiga bild på mig och Gab
är från i sommras. SOMMAR<3
(gab plattar håret) haha!

Kommentarer
Postat av: gabriella

HAHAHAHAHHAHAAHHAHAHHAHAHAAH FINT! :D:D:D

2009-01-22 @ 21:16:42
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0