Har för lite att göra..

Har du pojkvän? Japp
Vilken hårfärg har du? mörkblondt typ
Hur gammal är du? 17 snaaaart 18!
Vad ska du göra ikväll? sova,sovaaaa
Är du ofta seriös? inte allt för ofta kanske
Gillar du att kramas? Vem gör inte?
Hur många biologiska syskon har du? Ett
Har du utländska föräldrar? Nej
Saknar du någon just nu? Jo
Mjukisbyxor eller Jeans? Mjukisar är ju klart skönast
Bada eller Sola? Båda
Har du fräknar? På sommaren!
Favorit godis? Lakrits och Choklad
Anser du att du är stark? Nej..
Är du kittlig? Ja
Vad heter/hette din första riktiga kärlek? !
Älskar du honom fortfarande? Ja
Vad har du för mobiltelefon? Samsung u600
Har den kamera? Japp!
Vad har du på dig nu? Morgonrock och trosor
Hur mår du? Sådär
Vart har du ont någonstans? Magen
Vem kramade du sist? Tom
Vem pussade du sist? Tom
Vem vet mest om dig? Jag
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn? När jag inte längre är livrädd för det passar bra!
Tänker du gifta dig? Det tror jag väl
Är du förlovad? Nej
Har du något fint halsband? Jo
Är du bisexuell / homosexuell? Nej
Tre namn jag lyssnar till: Fanny, gumman, haha sen vet jag inte!
Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag oftast vet vad jag vill
Någonting jag inte tycker om med mig själv: För mycket
Detta är jag rädd för: Vara ensam, bli sjuk, mörker
Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, glädje, socker
Tre saker jag absolut inte kan göra: nej men gud vad svårt..
Detta tycker jag om att göra: vänner, hästar, Skratta!!
Detta vill jag göra just nu: sova
Bästa känslan: må bra- känslan
Värsta känslan: Panik
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Omtänksam och påhittig
Är jag kär just nu? Ja
Följande saker vill jag göra innan jag dör: det kan bli långt
Min käraste ägodel: alla mina saker :)
Något jag vill ha i present: Pengar, Kläder, Praktikplats:O
Favoritkläder: Strumpbyxor och nåt skönt
Favoritlåt just nu: Spelar ingen roll, bara det är Bruce
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: idrott är kul. Samhälls suger.
Stjärntecken: Värdur
Favoritdoft: Typ källare! hahahaha
Detta äter jag gärna: onyttiga saker
Dricker helst: mjölk
Hit vill jag gärna åka på semester: Grekland
Färg på mina ögon: Blå
Min längd: 162 typ
Jag tror på: Lycka!
Jag spelar: skivor, spel ibland
Person jag beundrar: Säkert flera, men kommer inte på någon nu..
Favoritcitat: aaah. vet inte
Udda förmåga/egenskap: spreta på tårna? hah, Tom tycker det är kul iaf..
Om jag vore ett djur skulle jag vara: en fågel
Vad lyssnar du på just nu? Tom som slår pennan mot tänderna och tänker
Vad har du gjort/ska du göra idag? Skola, hockey
Vilken är din favoritrestaurang? koh pang yang
När badade du i en pool senast? Tror det måste ha varit på båten! :O
Har du varit med i någon skolpjäs? Jo
Vilken musikstil tycker du mest illa om? typ Greenday musik, och sån där galen när dom bara skriker
Har du bestämt vad du ska rösta i valet? Nej
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? nej, usch
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? vet inte
Vilken är din favorit bland tecknade serier? vet ej !
Kan du alla orden i nationalsången? tror det, eller nja
Badkar eller duschkabin? har inte badkar, men det är najs
Chips eller popcorn? popcorn
Vilken färg på läppstift använder du? Använder aldrig det
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej
Klarar du att tanka själv? Njaaaa
Vad var det senaste du handlade? En mer
Kan man vara vän med sitt ex? Ja :)
Vem var det du besökte på sjukhus senast? John
Hade du mycket hår som liten bebis? Ingenting nästan
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? ?
 Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? smörjer ansiktet

Nää, nu är det godnatt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0