Första Maj!

Maj, hur sjukt känns inte det ? :)  Helt underbart iallafall. Dagen har varit helt underbar tycker jag. Jag fick med mig mor och far att cykla ut till stugan i det underbara vädret. (mycket som är underbart?) Och det gjorde vi. När vi kom fram grillade vi korv och satt i solen!
Sen började jag skrapa min stuga lite smått. Ska måla den i sommar.. Behövs verkligen. Vilket helvetes jobb jag har dragit igång. Kommer ta hur länge som helst känns det som.

Nåja, gårdagen var hur mysig som helst! Jag, Karro, Chiara, Sara, Stina och Jessica var här hemma hos mig och grillade. Åt och drack massor med gott och satt och pratade hela kvällen. Superduper! Sara for dock tidigt. Och så vid halv 10 nånting kom Jossi oxå. Toppen kväll iallafall. Somnade på en sekund efter det.






Lite bilder från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0