Lördag

idag har jag rensat min garderob.. äntligen blev det gjort. Får alltid ångest när jag måste kasta bort kläder. Men sen när jag väl kommer igång slänger jag typ allt. Skulle gissa på två svarta sopsäckar, det ligger bara som ett berg här på mitt golv för tillfället.

När Tom hade varit på träning så cyklade vi in till stan för att hitta kläder till honom. Jag är hans personliga shoppare! Han fick med sig ett par jeans, en sommarjacka/tröja, ett par tygskor, tre t-shirts. Snygging han blev! Sedan köpte han en tröja till mig på Monki, så söt! puss på min bubbis. Den var jättefin, och jätte tack till honom.
På vägen hem stannade vi på Jv-grillen och åt årets första mjukglass, mums! Ikväll blir det hemgjord pizza och Robinson!



Puss!


Kommentarer
Postat av: kajsa

åhhh jag vill ha, släng inte!

2009-05-03 @ 23:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0