Måndag

Så var det måndag igen.. Prov hade vi idag oxå. Gick inte så jättebra, men det spelar ingen roll för det gör inget om man inte klarar det, men skulle ju kännas bra om man fick bra betyg i kursen iaf.
Nåja, efter skolan jobbade jag som en tok med Apu rapporten. Så nu är den färdig, ska lämna in imorgon. Blev inte riktigt som Jenny tänkt sig, men det får duga!
Efter jag ätit åkte vi iväg till stallet, och jag fick rida Ange! Så himla roligt, min lilla plutt. Han är helt underbar. Trodde dock jag vuxit ifrån honom, men tydligen inte :) Vi red lite dressyrprogram, kul. Men skulle aldrig tävla och skämma ut mig. Haha! Även fast man får lite lust.
Nä nu måste jag hoppa i säng, huvudet spränger.

Men först lite bilder på snyggponnyn <3   Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0